בא לי פרסונאלי בשנת תשע"ו!

כשלקוח אחד ביד שווה יותר מאלף לידים על העץ…

עולם הפרסום, מאז ומעולם, חתר לחשוף את המסרים השיווקיים לכמה שיותר אנשים.
תפיסת המשפך השיווקי אומרת שככל שיותר אנשים ייחשפו למסר בצד הרחב של המשפך, ככה בקצה הצר שלו, אחרי הסינונים הטבעיים, יישארו יותר אנשים שיגידו "כן" למוצר שלנו ויהפכו ללקוחות. לכן צריך להרחיב מאוד את מעגל הנחשפים הראשוני.

אבל מה קורה כשאנחנו לא צריכים להגיע לכמה שיותר אנשים, אלא לקבוצה מאוד קטנה ומובחנת של מובילי דעה נבחרים, או אפילו לאדם בודד שעשוי להשפיע מאוד על העתיד של האירגון, החברה או המוצר שלנו?

כיום, יותר ויותר מחלחלת ההבנה, שהעברת מסר אישי ככל האפשר ללקוח מביאה תוצאות יותר אפקטיביות: כשקוראים לך בשם הפרטי, כשזוכרים את יום ההולדת או יום הנישואים שלך, כשמציעים לך מוצר שמתאים בול להעדפות שלך וכשזוכרים מה קנית בעבר – אתה תקנה יותר.

אז איך עושים את זה הכי פרסונאלי שיש? איך אפשר להעביר מסר מיוחד ומותאם אישית ללקוח ספציפי או לקבוצה קטנה ומוגדרת של לקוחות?

לקראת השנה החדשה כולנו יושבים לסכם את השנה הקודמת, ולקבל החלטות על יעדים לשנה החדשה. אבל מה אם הייתם מקבלים הזדמנות מיוחדת לקפוץ שנה קדימה, ולגלות עד כמה רחוק הצלחתם להגיע בהגשמת היעדים? ומה אם הייתם מגלים שאתם עומדים לעוף על עצמכם השנה הכי רחוק שאפשר?

את ההזדמנות הזאת החלטתי, בשיתוף פעולה צמוד עם נעמה מסטודיו המעבדה, לתת ללקוחות שלנו לקראת השנה החדשה, במקום עוד גלויית שנה טובה עם תפוח בדבש.

לקוחות נבחרים וידידי הסטודיו, קיבלו מאיתנו הבוקר מייל שמזמין אותם להפעיל קמפיין אישי שתוכנן, נכתב, עוצב ופותח במיוחד עבורם.
כשלוחצים על הלינק שצירפנו למייל, טכנולוגיית רימרקטינג עם טוויסט מיוחד (שבשבילה היינו צריכות לנצח את גוגל, 🙂 ) מפעילה את הקמפיין וגורמת להם לראות ברחבי הרשת – בYNET, במאקו, בNRG ועוד – את היעד המרשים שאנחנו מפרגנות להם מכל הלב להגשים השנה.

פיתוח וניהול טכנולוגי של הקמפיין: סיון מסטודיו המניפה

קונספט, כתיבת תוכן ועיצוב הקמפיין: סטודיו המעבדה

 

בתמונות: דף נחיתה "לפני", דף נחיתה "אחרי" וצילום מסך מתוך הקמפיין האישי שהכנו לאסטרטגית לאה בלוי

 

sivanbefore

sivan

לאה-בלוי-אסטרטגית

 

One thought on “בא לי פרסונאלי בשנת תשע"ו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *